محمدهانی باباپورمحمدهانی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

محمدهانی

محمد هانی در رمضان 94

1394/3/31 16:49
446 بازدید
اشتراک گذاری

🍃🌷🌺🌹🍃🌷🌺🌹🍃🌷🌺🌹🍃🌷🌺🌹🍃🌷من دراولين سحرماه مبارك رمضان

دستهارا

برده ام بالا

سپردم دل

به آن والا

وازعمق

وجودخود

خدایم را

صداکردم

نمی دانم

چه میخواهید

ولی در اين سحر

برای شما

برای رفع غمهایتان

برای قلب زیبایتان

برای آرزوهایتان

به درگاهش

دعاکردم

ومیدانم خدا

ازآرزوهایتان

خبردارد

ودرقلبم

یقین دارم

دعاهایم

اثر دارد . . . رمضانتان مبارک

  دستهاى خالى من دخيل دل پاكتان,... 

مرا دراين اولين روز ماه مبارك رمضان نه به بهاى لياقت،بلکه به رسم رفاقت اول حلال وبعد دعایم کنید🙏

امسال اولین سالیه که بابا موسی کنارسفره افطار نیست و واقعا سخته یاد دعاهای قبل افطار و اصرارش که همه دور سفره جمع باشیم تا دعاش رو شروع کنه بخیر خدا روحش رو شاد کنه واقعا داغ سنگینی به دلمون گذاشت 

باید بود محمدهانی رو میدید که چجور سفره افطار رو بهم میزنه امیدوارم روح پدر عزیزمان با حضرت محمد و امامان پاکمون همنشین باشه

از اول ماه رمضون افطارها میریم پیش مامان اختر تا تنها نباشه و اونم حسابی شرمنده مون میکنه این عکسا مربوط به اولین افطار که شما ابتدای امر یک نمکدون رو خالی کردی و بعد رفتی شروع به خوردن کردی

اذان به افق محمدهانی ( هنوز اذان نگفته بود گفتم زود مامان اذان نگفته خودت شروع کردی به زبان خاصه خودت که من میگم ژاپنیه اذان گفتی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آینده
31 خرداد 94 18:27
.: محمدهانی باباپور تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه و 2 روز سن دارد :. سلام.من امروز مهمون وبتون شدم که سن شمارش جالبه. راستی دعای مربوط به ماه رمضانتونم عالی بود. خدا پدر عزیزتونو بیامرزه. خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان هدی و بابا هادی
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدی عزیزم.
کیان جباری
2 تیر 94 19:04
باسلام خیلی جالب بود التماس دعا سرسفره افطار
مامان جون
22 تیر 94 13:40
سلام طاعات و عبادات قبول این روزا ماروهم از دعای خیرتون محروم نکنید......... خدا همه رفتگان رو بیامرزه خصوصی داری
مامان هدی و بابا هادی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که همیشه بهمون سر میزنی بابت رمز ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدهانی می باشد