محمدهانی باباپورمحمدهانی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

محمدهانی

خرداد و تیر 94+ بابای پوشک

1394/5/4 2:06
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان. ببخشید که وبلاگت رو دیر اپ کردم اینترنت خیلی ضعیفه کلی می نویسم یهو می پره امروز یه مقدار سرعتش بهتر بود منم سریع از فرصت استفاده کردم.  ماشاالله خیلی تو حرف زدن خوب پیشرفت کردی خیلی کلمات رو میگی کلی به تلفظ کلماتت می خندیدیم مخصوصا خاله هات که غش می کنم تو حرف می زنی چند تا از کلماتی که بامزه می گی رو یادگاری مینویسم ( اسب= ابس. سی دی = دی سی. موش = موس.  فیل = فیش.   هر کلمه رو که ما بگیم حوصله نداشته باشی تکرار کنی میگی نیس مثلا ابس نیس. فیش نیس ما هم کلی می خندیم ماشالله هزار ماشالله خیلی باهوش و دانایی با تمام شیطنت هایی که داری حرف گوش کنی خدارو شکر. الان نزدیک دو هفته ای هم میشه ک از پوشک گرفتمت البته خیلی جالب بود تو این پروژه هم کمال همکاری رو با من کردی و اصلا اذیتم نکردی  عکسا یی که تو این پست میزارم برای دو ماهه. خیلی دوست دارم عشقم تو هم زندگی من و بابا هادی هستی

برای خوردن شیرموز چندتالیوان کثیف کردی اخرشم گفتی خخخ یعنی بدمزه اس 

اپن نوردی

بازی و خلاقیت

تو این کس داشتی عروسکات رو تاب میدادی یهو گیر دادی تاب رو بزارم زمین رو زمین کشیدی هی به من میگفتی مامی ابس منم کلی ذوق کردم حسابیم چلوندمت

بدون شرح

این عکسا برای روزی که با دختر عمه شما ( هلیا خانم ) که شما بهش آدا میگی رفته بودیم پیاده روی

خرابکاری

دوچرخه سواری با بچه محل ها ( این دو تا اقا پسر گل محمدعلی و علیرضا همسایه مون هستن که شما هم باهاشون حسابی رفیقی

جدیدا تا عکس میندازیم ژست میگیری

داری عروسکات رو می خوابونی لالایی می خونی لالایی همراه با تا تاب عباسی خیلی بامزه می خونی 

قایم شدنت هم خیلی جالبه مخصوصا باباخسرو که میاد حتما باید قایم شی تا باباخسرو پیدات کنه این عکس هم نمونه ای از قایم شدنته عشق مامان

این عکس رو بابا هادی ازت گرفته عشق موتور رو ماشینی 

محمدهانی من و بابا هادی عاششششششششقققققققتتتتتتیییییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابا
11 مرداد 94 20:34
زبل پسر ماشالا . ناز و تپل ماشالا کار گیره ها عالی بود پسر زرنگ
مامان هدی و بابا هادی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدهانی می باشد