محمدهانی باباپورمحمدهانی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

محمدهانی

محمدهانی = زندگی

1394/2/18 15:2
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دوستای عزیز نی نی وبلاگی.  من و محمدهانی دلمون واسه همتون تنگ شده بود. ممنون که این چند وقت به ما سر زدید و باهامون همدردی کردید انشاالله همیشه سالم و موفق باشید  , چندتا از عکسهای این پست مربوط به اسفند 93 میشه که می خواستم با پست عید بزار که متاسفانه با فوت ناگهانی بابا موسی همه چیز بهم ریخت و امروز تصمیم گرفتم براتون بزارم امیدوارم خوشتون بیاد دوستای عزیزم بریم سراغ عکسها :

این عکس برای 26 اسفند که با خاله هما رفتیم باغ گل سبزه و سنبل خریدیم

نظافت خونه توسط مرد کوچولوی مامان

 

 

تماشای کلاه قرمزی در حالتهای مختلف

این سوسمارم مامان شهناز برات خریده که حسابی بباهاش کشتی میگیری بهش میگیم سوسو 

مثل بابا هادی عاشق بستنی یخی هستی و وقتی بستنی می خوری من دلم می خواد تو رو بخورم انقدر که بامزه می خوری

این عکسا برای دومین پنجشنبه ای که بابا موسی فوت کرده بود و با سیزده بدر همزمان بود تو راه برگشت این عکسا رو گرفتم 

بدون شرح

یه روز صبح رفتم نون بگیرم اومدم دیدم از رو تخت پاشدی اومدی پیش بابا هادی خوابیدی 

محمد هانی عزیزم من و بابا هادی عاشششششششققققققتتتتیییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان و بابا
19 اردیبهشت 94 8:20
بستنی خوردنتو عشقه
ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
کیان جباری
20 اردیبهشت 94 15:31
سلام خسته نباشین امیدوارم که شما و آقا هادی خوب باشین فرح عمه اینا چطورن؟امیرآقا اینا همه خوبن سلام برسونین این محمدهانی چقدر شیرینه بزنم به تخته!!! این پست خیلی جالب بود ممنون خدافظ
مامان هدی و بابا هادی
پاسخ
سلام گیان جان ممنون از لطفت همه خوبن شما هم به خانواده محترمتون سلام برسونید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدهانی می باشد