محمدهانی باباپورمحمدهانی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

محمدهانی

خادم کوچولو

1394/2/21 15:28
475 بازدید
اشتراک گذاری

7 اردیبهشت یعنی شب چهلم بابا موسی ،  حسابی دلم گرفته بود که بابا هادی زنگ زد گفت تو شهر ری یه کاری داره اگه میرید زیارت سریع اماده شیدتا من بیام با اینکه تمام لباساترو شسته بودم و خیس بودن گفتم میایم زنگ زدم خاله مهسا گفتم باهامون بیاد تا من اونجا برای بابا موسی نماز و یاسین بخونم اونم مواظب شما باشه اون بنده خدا هم سریع آماده شد اومد و شما رو هم با همون لباس خونگیت بردیم زیارت واقعا خیلی زیارت به موقعی بود من مشغول یاسین خوندن بودن و شما کل امام زاده رو چرخیدی حسابی خاله مهسا رو خسته کردی.  از خادم ها وسیله گرد گیریشون رو گرفته بودی و همه جا رو تمیز کردی. اونا هم ازت خیلی خوششون اومده بود و بهت میگفتم خادم کوچولو انشاالله روزی لیاقتش رو داشته باشی و یک خادم واقعی برای اهل بیت باشی عزیزم

این جوجه رو همون جلوی در برات خریدم اخه بابا موسی دقیقا 6 ماه پیش همونجا برات از این جوجه خرید 

فدای تو من بشم که انقدر آقا و دست و دلبازی یه پسر بچه تادید دستت جارو هست اومد سراغ تو شما هم انقدر سخاوتمندی در جا یکیش رو دادی به اون واقعا بهت افتخار میکنم عشق مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدهانی می باشد