محمدهانی باباپورمحمدهانی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

محمدهانی

18 ماهگی محمد هانی

1393/8/5 0:23
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزمون . از اول مهر ماه نگران واکسن 18 ماهگیت بودم تو سایت ها و وبلاگها خونده بودم که خیلی سخته ، همراه با تب شدید دیگه بدتر می ترسیدم اخه سرماخوردگی هم داشتی ، یه روز بعدشم نامزدی پسر عموم بود و بعد از اون هم مراسم ولیمه عمه عزیزم اما دل رو زدم به دریا 30 مهر 8 صبح بیدارت کردم با بابا هادی رفتیم واکسنت رو زدیم مثل دفعه های قبل مرد مامان خیلی کم گریه کرد در حد 30 ثانیه بعدش هم چکاب 18 ماهگیت رو انجام دادیم که خدا رو شکر همه چیزت عالی بود و ترسم بی مورد . دو هفته پیش خیلی اذیتم می کردی بهتره بگم دیوونم کرده بودی انقدر بهونه گیری می کردی که بالاخره دندونه 8 سر زد بیرون خیلی بد دندون در میاری فکر کنم تا این 32 تا دندون در بیاد من بیچاره پیر بشم ولی با این حال عاشققققققققققتتتتتتم . همش دوست داری باهات بازی کنیم قایم میشی پیدات کنیم بعد هم دنبالت کنیم خلاصه فیلمی داریم باهات کم کم می خوای حرف بزنی اما فعلا مامان ،بابا،دادا،دد،داغ،ناناو اسم رفیقت سجاد رو میگی . تازگی هر جا سکویی می بینی میشینی روش مثلا فریزر رو وا میکنی میشینی رو زی یخچالی . مامان شهناز و باباخسرو هم دو تا صندلی بامزه برات گرفتن که روش میشیننی تلویزیون نگاه می کنی ، آب نبات خوردنت هم که خیلی با مزه است . محمدهانی عزیزم من و بابا هادی برای داشتن روزی هزار بار خدا رو شکر می کنیم 

ماچ

یه روز داشتی با لوگو هات بازی می کردی صدام زدی  دیدم این سازه رو ساختی  رو زمین می کشی میگی قان قان انقدر ذوق کردم الانم دارم مینویسم خوشحالم چون شبیه ماشین هم بود و این خلاقیت رو نشون میده منم عکسش رو یادگاری تو وبلاگت میذارم

 این لب تاب آموزش زبان انگلیسی رو عمه سهیلا زحمت کشیده بهت داده که خیلی چیز جالبیه 

اینم صندلی هایی که مامان شهناز و بابا خسرو برات گرفتن

عشق موتور و ماشین سواری داری اینجا بابا هادی گذاشتت رو موتور منم تا این عکس رو بابا هادی بگیره از ترس زهر ترک شدم

این عکس هم مربوط به ولیمه عمه شهناز منه که شما با النا خانم و آقا مبین دارید مهندسی می کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مدل های بافتنی
5 آبان 93 0:34
انواع مدل های بافت مدل های دخترونه و پسرونه بافت دو میل و قلاب به همراه آموزش
مامی فاطمه
5 آبان 93 15:11
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان هانی
6 آبان 93 1:28
وای عزیزم چه باهوشه ماشالا اسفند یادت نره مامانی. این باباها همینطورن یه عکسایی میگیرن قشنگ اما تا میاد گرفته بشه دل مامانا هزار راه میره و....
مامان هانی
6 آبان 93 1:32
مامانی غصه نخور دندونای شیری تعدادشون از 32 تا کمتره .فکر میکنم 20تا باشه.پس 12 تا به نفعت شد مامان مهربون
مامان هدی و بابا هادی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از اطلاع رسانیت خوش خبر باشی ولی بازم تا این 12 تا در میاد اشک منم در میاد
کیان جباری
12 آبان 93 12:04
باسلام این پست واقعا عالی بود. ماجرای صندلی و یخچال خیلی جالب بود.همچنین هوش و خلاقیت محمدهانی خیلی قشنگ بود. چیزی هم که ساخته بود هم خوشگل بود و هم شبیه ماشین بود. آفرین!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدهانی می باشد